مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره حقوقی چیست؟ آیا تابه‌حال برای حل مسائل قانونی به مشکل برخورده‌اید؟ از بابت فرایندهای تخصصی در مراجع قانونی، واژه‌ای تحت عنوان مشاوره حقوقی این روزها بسیار نقش پیدا کرده است. سؤالاتی که ممکن است در طول جریان‌های فعال قانونی برای شما پیش بیاید و عدم پاسخ به آن‌ها ممکن است روند پرونده را تغییر دهد. وکلا و نماینده‌های حقوقی توانمند در این عرصه خدمات آنی را ارائه می‌کنند که البته این مشاوره حقوقی می‌تواند در جهت حفظ حق و حقوق شما بسیار سازنده باشد.

روش‌های مختلف دریافت مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی با توجه به درخواست شما و نظر وکیل می تواند به دو صورت مشاوره حقوقی غیر حضوری (تماس – چت آنلاین) یا مشاوره حقوقی حضوری صورت پذیرد.

  • مشاوره حقوقی غیر حضوری – تماس 

مشاوره حقوقی غیر حضوری -تماس تتلفنی بهترین گزینه برای افراد پرمشغله است. در حوزه مسائل حقوقی تماس تلفنی در بیان مشکل بسیار موثرتر از نوشتن و تایپ کردن است; چرا که ارتباط کلامی خوبی بین گوینده و شنونده برقرار می‌شوند و مشاوره می‌تواند به راحتی به مشکل شما پی برده و راهکارهای درستی را ارائه نماید.

ویژگی های خدمات مشاوره غیر حضوری – تماس تلفنی:

  • خدمات به صورت آنی انجام می شود.
  • هزینه کمتری نسبت به مشاوره حقوقی حضوری دارد.
  • ارتباط کلامی به شما اجازه خواهد داد تا از سطح دانش و علم وکیل خود مطلع شوید.
  • هزینه های جانبی خدمات مانند اتلاف وقت را برای شما کمتر خواهد کرد.
  • ارسال مدارک در این روش بدون اینترنت سخت خواهد بود.
  • هزینه این نوع مشاوره پیش از برقراری تماس دریافت می شود.
  •  مشاوره حقوقی به روش آنلاین

مشاوره‌های آنلاین از طریق راه‌های ارتباطی آنلاین مختلف امکان پذیر است.باید در این نوع از مشاوره از امنیت اطلاعات خود مطمئن شوید، بنابراین حتما به افراد آشنا یا وب سایت های معتبر مراجعه فرمایید. در مشاوره چت شما قادر هستید تا سؤالات کوتاه خود را مطرح کرده و جواب آن‌ها را دریافت کنید. اگر نیاز به دریافت جواب کامل‌تری دارید باید مشاوره تلفنی داشته باشید.

  • مشاوره حقوقی حضوری

بهترین و مطمئن‌ترین راه مشاوره حقوقی مسلماً مشاوره به‌صورت حضوری است.در این روش با مستندات و مدارک قانونی خود از یک وکیل مشاوره می گیرد.  برقراری ارتباط مستقیم با شخص مورد نظر حتما مشاوره شما را موثرترخواهد کرد و با حضور در محل می توانید پیچ و خم پرونده را بدون محدودیت بررسی کنید. تنها نکته حائز اهمیت در این روش یافتن وکیلی معتمد و با تجربه است.

 

برای دریافت وقت مشاوره حقوقی از دادنام، با ما تماس بگیرید.

 

از چه افرادی مشاوره حقوقی دریافت کنیم؟

روند حل یک پرونده با تجربه وکیل مستقیما در ارتباط است. امروزه افراد مختلفی با سطح دانش متقاوت، تجربه کاری و فعال متفاوت خدمات مشاوره ای را ارائه می کنند. از سوی دگیر علاقمندان رشته ای حقوق در قالب های متفاوتی مانند نماینده حقوقی تجربه و دانش خود را با افراد به اشتراک می گذارند. برای دریافت یک مشاوره حقوقی خوب شما باید تصمیم بگیرید. بهتر است پیش از تصمیم به مشاوره حقوقی سطح و پیچیدگی پرونده، هزینه مد نظر و اهمیت پرونده خود را در نظر بگیرید. برای انتخاب یک وکیل خوب حتما از مؤسسات حقوقی معتبر و وکلای دادگستری کمک بگیرید. با توجه به پم و خم های قانونی و نیاز  به روز رسانی اطلاعات، پیشنهاد می‌شود به هیچ عنوان از افرادی که تخصص کافی در این زمینه ندارند راهنمایی نگیرید.

ویژگی‌های یک مشاوره حقوقی خوب

از ویژگی های یک مشاوره دهنده حقوقی خوب باید به مئارد زیر اشاره کنیم:

  • شما زمانی می‌توانید به یک مشاور حقوقی اعتماد کنید که او اصول و آداب حفظ امنیت موکل را بداند و آن را ارج دهد.
  • توجه داشته باشید که این شخص تا چه حد به قانون و مقررات آن آشنایی دارد.
  • سوابق و رزومه فرد نقش موثری در یک مشاوره حقوقی خوب دارد.
  • توانایی کافی در زمینه مشکل حقوقی مورد نظر شما را داشته باشد.
  • از تمام مراحل و روند پرونده و … به درستی آشنایی داشته باشد و شما را راهنمایی کند.
  • با دلسوزی بهترین راهکار را برای فرد مورد نظر ارائه دهد.
  • به مسائل مالی توجهی نکرده و سعی کند بهترین راه‌ها را برای حل مشکل ارائه نماید.

حرف آخر 

مشاوره با یک وکیل خوب می تواند مسیر پرونده شما را سرعت ببخشد، از انحراف و سردگمی پرونده جلوگیری کند، بازده بهتری از پرونده استخراج کند و در هزینه و وقت شما صرف‌جویی کند. این خدمات مشاوره ای به صورت رایگان و یا در بردارنده هزینه در موسسات مختلف انجام می پذیرد و البته که پرداخت هزینه این امکان را می‌دهد که مشاور تمام راهکارهای کاربردی و مؤثر را برای شما ارائه نماید. برای تسریع پاسخگویی، بخشی از سوالات متداول شما عزیزان در دادنام گردآوری شده که با کلیک به روی نوشته سوالات متداول حقوقی برای شما نمایش داده خواهد شد.

 

برای مشاوره آنلاین با وکلای دادنام، کلیک کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.